W sposób kompleksowy załatwimy wszystkie niezbędne formalności związane z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Powierzając nam dokumentację pracowniczą Państwa firmy, otrzymujecie gwarancję skrupulatnego i rzetelnego załatwienia wszelkich spraw związanych z ZUS.
Przygotujemy między innymi miesięczne deklaracje rozliczeniowe, aktualizujemy dane płatnika w systemie ZUS, zgłaszamy nowych pracowników do rejestru, wysyłamy zwolnienia lekarskie i zaświadczenia związane z zasiłkami, sporządzamy raporty miesięczne, obliczamy wysokość wymaganych składek itp.
W zakres naszych usług związanych z dokumentacją ZUS-owską wchodzi między innymi:
- sporządzanie i składanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS
- aktualizacja danych płatnika w systemie ZUS
- zgłaszanie nowoprzyjętych pracowników w ZUS
- zgłaszanie zmian na temat danych osób zatrudnionych u Zleceniodawcy lub zmian w stosunku pracy
- wykonywanie wyrejestrowań związanych z wygaśnięciem stosunku pracy
- wysyłanie do ZUS zwolnień lekarskich i stosownych zaświadczeń związanych z zasiłkami
- przygotowywanie raportów miesięcznych dla każdego ubezpieczonego pracownika